09 May 2013

Colectie de parfumuri

Ma gandeam sa va prezint mini-colectia mea de parfumuri. 
Am tot vazut postari de genul acesta si mi se par de folos pentru ca sunt o sursa buna de inspiratie pentru cadouri sau pentru propria colectie. Am vazut multe parfumuri de care nu stiam ca exista si am aflat cate ceva in plus despre parfumurile care imi faceau cu ochiul de ceva timp.
Pentru ca imi este destul de greu sa descriu notele din parfumuri, o sa postez descrierea oficiala.

Colectia de parfumuri
perfume collection

Tommy Girl - Tommy Hilfiger
Cologne spray/ Eau de toilette - 30 ml
tommy girl tommy hilfiger
Note de top: coacaze negre, camelie, flori de mandarin, portocal si mar
Note de mijloc: crin, violete, menta, grapefruit, lamaie si trandafiri
Note de baza: caprifoi, magnolie, lemn de santal, iasomie si cedru
Cel mai tare simt aroma de trandafir, apoi crin, magnolie si lamaie.
Se poate cumpara de pe strawberrynet.com (129,50 lei)


She Wood Crystal Creek - Dsquared2
Eau de parfum - 30 ml
She Wood Crystal Creek Dsquared2
Imi place mult ambalajul format din diferite materiale: 
sticla, lemn si metal (e din plastic, dar arata ca metalul)
Este un parfum lemnos - acvatic - floral "dedicat femeilor care prefera notele curate si natura"
Note de top: paducel, iasomie si mosc
Note de mijloc: frunze de violete, violete
Note de baza: vetiver, ambra, lemn de santal, lemn alb
Se poate comanda de pe strawberrynet.com (131 lei - reducere 28%)


Lilas Mauve - Yves Rocher
Eau de toilette - 100ml
lilas mauve yves rocher
Se poate comanda pe site-ul Yves Rocher sau din magazin, costa 95 lei 
dar mai mereu este la reducere (65 lei). 
Eu l-am primit cadou impreuna cu gelul de dus 
cu liliac pentru o comanda mai mare de 39 lei (mai multe detalii aici)
Crema parfumata a costat 25 lei.
Note de top: note verzi
Note de mijloc: liliac
Note de baza: rasini


Sweet darling - Kylie Minogue
Eau de toilette - 30 ml
Sweet darling Kylie Minogue
Un parfum dulce-oriental, foarte persistent, perfect pentru seara.
Crema parfumata contine particule sclipitoare foarte fine.
Note de top: fructul pasiunii, frezie
Note de mijloc: boronia, vata de zahar
Note de baza: lemn de santal australian, patchouli, vanilie
Nu stiu de unde se mai pot cumpara, au fost editie limitata.



Black Diamond - C-thru
Eau de toilette - 30 ml
Black Diamond C-thru
Parfum floral oriental.
Note de top: citrice, condimente
Note de mijloc:vanilie, orhidee
Note de baza: lemn de santal, patchouli, ambra
L-am cumparat din Carrefour cu aprox. 35 lei.



Dreams Unlimited - The Body Shop
Eau de parfum - 30 ml
Dreams Unlimited The Body Shop
Imediat dupa aplicare aroma de coacaze negre este cam puternica, dar dupa cateva 
ore dupa ce se mai diminueaza imi place foarte mult cum miroase.
Uneori il combin cu Tommy Girl
Note de top: portocale, coacaze negre
Note de mijloc: iris, ardei verzi, chilli
Note de baza: cedru
Pot fi comandate de pe site-ul The Body Shop:
 parfumul (71,20 lei ) si crema (35,20 lei) ambele la reducere



Women - Paul Smith
Eau de parfum - 30 ml
Women Paul Smith
Note de top: bergamot, clementine, coacaze negre, frunze de par, piper roz, mandarine
Note de mijloc: frezie, lacramioare, muscate, ceai verde, trandafiri
Note de baza: cedru, patchouli, vetiver, boabe de Tonka
Se poate comanda de pe strawberrynet.com (126 lei - reducere de 16%)



Pur Blanca - Avon
Eau de toilette - 30 ml
Pur Blanca Avon
Note de top: frezie, ylang-ylang, menta
Note de mijloc: trandafiri, lotus, bujor alb
Note de baza: lemn de santal, mosc, heliotrop
L-am cumparat cu mult timp in urma, nu il mai folosesc, il tin doar ca amintire.
Parfumul in ambalajul original il puteti comanda de la Avon.



Dolce Vita - Christian Dior
Eau de toilette - 5 ml
Dolce Vita Christian Dior
Note de top: crin, magnolie, trandafiri
Note de mijloc: piersica, caisa, scortisoara
Note de baza: lemn de santal, heliotrop, vanilie




Secret de Venus - Parfums Weil
Eau de parfum - 30 ml
Secret de Venus Parfums Weil
"Secret de Venus este un parfum lansat de Weil in 1933. 
Este un parfum clasic, elegant si floral-lemnos, recomandat pentru ocazii de seara."
Note de top: lavanda, bergamot, lamaie, grapefruit, piersica
Note de mijloc: iasomie, frezie, gardenie
Note de baza: lemn de santal, patchouli, cedru, vanilie
L-am primit cu multi ani in urma (acum 14-15 ani), fiind primul meu parfum, l-am pastrat ca amintire.
Se poate comanda de pe fragrancex.com ($17,61), dar ambalajul arata diferit.



Cateva mostre de parfum
perfume samples

In postarea viitoare o sa enumar cateva parfumuri preferate, unele le-am avut si 
imi doresc sa le recumpar, altele le-am testat si as dori in viitor sa le am in colectie.


4 comments:

  1. Am un parfum de la Paul Smith (Flower) pe care il ador, dar nu se mai gasete din pacte. CTHRu am avut si eu in liceu, leg mirosul sau de multe amintiri!

    ReplyDelete
  2. Am avut si eu Pur Blanca de la Avon, mi-a placut , insa l-am terminat acum mult timp si nu l-am amia vut de atunci. Il asociez cu sarbatorile de iarna, pentru ca atunci l-am primit.

    Pupici,
    Maria.

    ReplyDelete
  3. Wow da ai cateva :) eu am putine si multe din ele nu sunt de firma :D Am unul scump care e preferatul meu. Nu prea sunt eu innebunita dupa parfumuri

    ReplyDelete

Oasap Limited