08 April 2013

Ulei de trandafiri pentru fata Alverde

Auzisem de apa de trandafiri ca este foarte buna pentru piele si chiar am vrut sa imi cumpar si sa testez, dar intre timp am dat peste acest ulei de trandafiri in magazinul Dm. Fiind iarna, m-am gandit ca imi va fi mai folositor un ulei hidratant decat apa de trandafiri care se foloseste ca toner, iar dupa ce am citit lista cu ingrediente am stiut clar ca este o alegere buna.

rose oil Alverde

Nu contine numai ulei de trandafiri, este un adevarat cocktail de uleiuri benefice pentru piele.
Primul in lista de ingrediente este uleiul de jojoba (Simmondsia Chinensis Seed Oil) urmat de: ulei de migdale dulci (Prunus Amygdalus Dulcis Oil), ulei de piersica (Prunus Persica Kernel Oil), ulei de trandafir salbatic (Rosa Canina Fruit Oil) si extract din seminte de mar (Pyrus Malus Seed Extract).

Uleiul de jojoba trateaza acneea si infectiile,  hidrateaza pielea, anti-rid, nu astupa porii.
Uleiul de migdale dulci hidrateaza pielea in profunzime, contine multa vitamina E - calmeaza pielea iritata si inflamata, diminueaza petele, anti-rid, ajuta la eliminarea pielii moarte si a impuritatilor din pori.
Uleiul de piersica are aceleasi beneficii ca si uleiul de migdale, dar in plus mai ajuta si la regenerarea pielii si lupta impotriva alergiilor.
Ulei de trandafir salbatic hidrateaza pielea, trateaza eczemele, cicatricile de la acnee si arsurile de la soare, reduce liniile fine si ridurile.
Extractul din seminte de mar hidrateaza si hraneste pielea, regleaza nivelul de sebum.

Ingrediente: Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Prunus Persica Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil*, Caprylic/ Capric Triglyceride, Pyrus Malus Seed Extract, Limonene**, Citronellol**, Linalool**, Geraniol**, Benzyl Benzoate**, Coumarin**, Parfum**.

* ingrediente organice certificate.
** din uleiuri esentiale naturale. 


Uleiul fiind ambalat in sticluta deschisa la culoare, recomand sa fie pastrat la intuneric pentru a se pastra toate ingredientele cat mai bine (uleiul se oxideaza la lumina).
rose oil Alverde

Capacul are incoroporat o pipeta din sticla care ajuta foarte mult la dozarea uleiului.
Pentru o aplicare sunt necesare cam 4-5 picaturi.
rose oil Alverde

Pe ambalaj scrie ca se foloseste pe pielea curata inainte de aplicarea cremei hidratante, dar pentru mine este suficient doar uleiul, desi am pielea uscata / normala.
Dupa aplicare uleiul intra relativ repede in piele lasand-o catifelata si parfumata (miroase a trandafiri).
Prefer sa il folosesc seara pentru ca am observat ca isi face efectul mai bine.
Eu zic ca merita incercat. Pentru un produs 100% vegan cu ingrediente atat de bune, pretul este foarte mic. Cu siguranta o sa-l mai cumpar.

Pret - aprox. 16 lei
Cantitate - 15 ml


1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Oasap Limited