07 April 2013

Farduri MAC

Cred ca toate fetele pasionate de make-up au auzit pana acum de fardurile de la MAC. YouTube-ul este plin cu tutoriale de make-up in care sunt folosite aceste farduri, de la amatori/ amatoare si pana la make-up artisit profesionisti. Toti le lauda ca sunt foarte bune, ca sunt rezistente si ca se gasesc in foarte multe nuante.
Am vrut cu orice pret sa incerc si eu cateva, asa ca m-am dus intr-un magazin MAC cand eram prin Londra.
Nu stiam de unde sa incep, erau atat de multe nuante ca mi-ar fi trebuit 2 zile sa le testez, sa le analizez.
Pana la urma am ales 4 farduri, aproape toate cu nuante de mov - era culoarea mea preferata in acea perioada.
De la stanga la dreapta: Nylon, Stars 'n' rockets, Trax, Beauty marked.

MAC eyeshadows Nylon, Stars 'n' rockets, Trax, Beauty marked

Fardul Nylon (finisaj Frost): este descris ca fiind un fard "pale gold with icy shimmer"; este extrem de sidefat, nu imi place sa il folosesc pe pleoape, ci ca iluminator pentru fata.

MAC eyeshadows Nylon

Fardul Stars 'n' Rockets (finisaj Veluxe Pearl): purple with pink pearl; este o culoare foarte vesela, unica, un violet-roz cu putine reflexii albastrui. Imi place sa il folosesc primavara si vara.

MAC eyeshadows Stars 'n' rockets

Fardul Trax (finisaj Velvet): Burgundy-plum with shimmer; imi place cel mai mult dintre toate, poate fi combinat cu foarte multe farduri, in nuante reci sau calde, il folosesc atat iarna cat si vara cand se vad particulele stralucitoare la soare. Este visiniu-mov cu sclipici foarte marunt auriu-aramiu, dar aplicat pe piele se vede mai mult mov decat visiniu, iar sclipiciul ramane neschimbat.

MAC eyeshadows Trax

Fardul Beauty Marked (finisaj Velvet): Black-red with sparkle pearl; arata incredibil de bine (negru cu sclipici mov), dar doar in ambalaj. Aplicat pe piele arata ca un negru mat slab pigmentat, iar sclipiciul dispare. Dintre toate, m-a dezamagit cel mai tare. Am incercat sa il aplic si ud, dar tot nu prea vrea sclipiciul sa stea.
Il folosesc in machiajul de seara in loc de negru, in coltul exterior al pleoapei, sau in machiajul de zi in loc de tus de ochi.

MAC eyeshadows Beauty marked

Swatch-uri peste primer de la ELF, aplicate cu pensula 239 de la MAC:

MAC eyeshadows swatch Nylon, Stars 'n' rockets, Trax, Beauty marked

Swatch-uri la soare:
MAC eyeshadows swatch Nylon, Stars 'n' rockets, Trax, Beauty marked

MAC eyeshadows Beauty marked, MAC eyeshadow brush 239



MAC eyeshadows Nylon, Stars 'n' rockets, Trax, Beauty marked

Pret - £12 (cand le-am cumparat erau £11)
Cantitate - 1.5 g 

Concluzie: Nuantele fardurilor sunt foarte frumoase, dar nu sunt atat de pigmentate cum ma asteptam (poate nu toate sunt asa, poate doar am avut "norocul" sa le aleg pe cele mai putin pigmentate). Ca sa obtin o nuanta intensa trebuie sa insist cu multe straturi. Pretul nu este tocmai mic, dar poate daca ar fi sa gasesc un fard pigmentat si in culoare foarte interesanta, ar merita banii. Imi place foarte mult ambalajul, este facut din plastic rezistent, de calitate. Data viitoare cand mai ajung intr-un magazin MAC, o sa testez cu mai multa atentie produsele inainte sa le cumpar.


No comments:

Post a Comment

Oasap Limited