05 April 2013

Servetele demachiante Bioten cu miere si galbenele

Pentru indepartarea machiajului se pot folosi creme, lotiuni sau geluri demachiante aplicate pe dischete de vata. Servetelele demachiante in schimb sunt varianta compacta a acestora. Sunt ideale pentru calatorii, ocupa putin spatiu in bagaj, iar majoritatea servetelelor sunt concepute in asa fel incat dupa folosire, tenul nu necesita clatire cu apa.
Am incercat servetele demachiante de la mai multe brand-uri: Nivea, Garnier, Simple, Alverde, Bourjois si de curand pe cele de la Bioten.

servetele demachiante Bioten, makeup remover wipes bioten

Sunt preferatele mele dintre toate cele folosite pana acum. 
Sunt imbibate cu demachiant atat cat trebuie, cele de la Garnier si Bourjois au prea putina solutie, iar cand ajungeam la ultimele servetele erau aproape uscate. Sterg foarte bine machiajul (fara sa-l intinda asa cum fac cele de la Alverde), nu irita pielea deloc (Calendula Officinalis Flower Extract - adica extractul de galbenele calmeaza iritatiile), pentru o demachiere completa ten + ochi folosesc un singur servetel. Chiar si mascara rezistenta la apa este indepartata cu usurinta, fara probleme.
Sunt foarte delicate cu pielea, o hidrateaza si o lasa parfumata (servetelele miros incredibil de bine a miere si galbenele).

De pe ambalaj + ingrediente:
servetele demachiante Bioten ingrediente, makeup remover wipes bioten ingredients

Pret - 10 lei (magazinul Dm)
Cantitate - 20 servetele

Acestea sunt pentru ten uscat/ sensibil, dar exista si o varianta pentru ten normal/ mixt cu miere si cimbrisor.
Le voi folosi mult timp de acum inainte si vi le recomand si voua cu incredere.


2 comments:

  1. Recent am inceput si eu sa folosesc servetele demachiante mai des decat o faceam inainte. Am incercat doua variante pana acum, dar nu mi-au placut pentru ca le consider prea aspre pentru tenul meu. Review-ul tau a picat la fix, abia astept sa le termin pe cele pe care le am acum ca sa le incerc si pe astea!

    ReplyDelete

Oasap Limited