04 April 2013

Crema de ochi Shiseido

In trecut am mai incercat tot felul de creme de ochi, dar simteam ca nu sunt cu nimic mai speciale fata de o crema normala si tocmai de asta nu am vrut sa investesc niciodata prea mult in ele. Dar pana la urma m-am riscat si am mers pe principiul "ce-i scump, e mai bun". Am mai mers pe principiul asta de cateva ori si nu intotdeauna s-a potrivit, dar din fericire nu am dat gres de data asta.

shiseido bio performance super eye contour cream, shiseido creme contour des yeux, crema de ochi shiseido

Ce ar trebui sa faca? Sa hidrateze pielea din jurul ochilor, sa reduca ridurile si cearcanele. Este potrivit pentru toate tipurile de ten. Are un miros parfumat foarte discret.
Ingrediente importante: extract de drojdie, extract de rozmarin si acetat de vitamina A.

Este o crema usoara, deloc grasa, si desi intra repede in piele, se simte ca o hidrateaza bine. Nu am probleme cu cearcanele, deci nu am cum sa stiu daca le diminueaza si nici riduri nu am, doar linii de expresie pe care intradevar le estompeaza.
Desi are doar 15 ml nu se termina repede deloc pentru ca la fiecare aplicare este necesara o cantitate foarte foarte mica. Pretul nu este mic deloc, dar daca vreti sa investiti intr-o crema buna, o recomand.

Pret - aprox. £ 45
Cantitate - 15 ml

No comments:

Post a Comment

Oasap Limited