27 March 2013

Sare de baie Balea cu aroma de grapefruit


Cu aproximativ 2 luni in urma am mai incercat si sarea de baie cu trandafir salbatic si iris, de la Balea si mi-a placut foarte mult cum miroase, iar baia a fost extrem de relaxanta.
Ultima data cand am facut cumparaturi in magazinul Dm, am vrut neaparat sa mai iau un plic cu sare de baie si cum sunt atat de multe sortimente, parca ar fi pacat sa nu incerci din cat mai multe arome. De data asta mi-a facut cu ochiul cel de grapefruit pentru ca in general imi plac citricele.

grapefruit bath salt balea

Am fost foarte nerabdatoare si cum am ajuns acasa am deschis putin plicul sa simt mirosul. Ma asteptam sa simt ceva mai fresh, dar dupa ce m-am uitat la ingrediente am vazut ca are extract de flori de soc (SAMBUCUS NIGRA FLOWER EXTRACT) si cumva se justifica aroma florala, usor dulceaga, pe langa cea subtila de coaja de grapefruit.

La ce ajuta extractul de flori de soc? In secolul XVIII era folosit pentru albit pielea, in special pentru indepartat pistruii. Florile de soc au continut ridicat de tanin, substanta astringenta ce ajuta pielea sa fie mai ferma, mai tonifiata.

Apa se coloreaza putin pentru ca sarea este galbena, dar nu m-a deranjat deloc si desi nu miroase cum imi imaginam, nu imi displace si chiar o recomand.
Pana la urma cine nu isi doreste o baie calda parfumata, cand frigul parca nu vrea sa mai plece nici macar la sfarsit de martie :)

Pret - 3.99 lei
Cantitate - 80g

De pe eticheta:
Balea sare de baie, bucuria freamatului
Mod de folosire: Puneti sare de baie in apa calda, lasati sarea sa se dizolve. Temperatura optima este 36-38C, iar durata baii 10-20 minute.

Ingrediente: MARIS SAL, MAGNESIUM CARBONATE HYDROXIDE, SODIUM HEXAMETAPHOSPHATE, PARFUM, SAMBUCUS NIGRA FLOWER EXTRACT, ALCOHOL, AQUA, SILICA, CI 15510, CI 47005, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL.


1 comment:

  1. Am avut-o si eu, insa nu mi-a placut in mod deosebit. Parca prea galbuie era apa.. uf.

    ReplyDelete

Oasap Limited