19 April 2013

Make-up inspired by a dress

Desi makeup-ul ma atrage cel mai mult in domeniul "beauty", inca nu am postat nici un machiaj realizat de mine pana acum. Dar mi-am luat inima in dinti si am decis sa particip la o colaborare, impreuna cu alte 2 bloggerite. Pentru ca tema colaborarii este "machiaj inspirat dupa o rochie", am ales ca inspiratie o rochie in degrade de la Christian Dior

christian dior dress


Produse folosite
Coastal Scents, Rimmel Wake me up 100 Ivory, Oriflame, Primer ELF Sheer, eyebrow kit ELF - medium, Power Curl Oriflame black, Eyeliner Miss Sporty black,071 pure white Rimmel, 061 jet black Rimmel,lipstick Maybelline 112 Ambre Rose, lipgloss L'Oreal 110 Addictive Peach, make-up brush Missha, QVS, ELF.

Farduri Coastal Scents - paleta originala
Fond de ten Rimmel Wake me up - 100 Ivory 
Corector Oriflame - Light, Primer ELF - Sheer
Kit sprancene ELF - medium 
Rimel Power Curl Oriflame - black
Eyeliner Miss Sporty - black 
Creion alb (071 pure white) si negru Rimmel (061 jet black)
Ruj Maybelline - 112 Ambre Rose
Luciu de buze L'Oreal - 110 Addictive Peach
Pensule: Missha, QVS, ELF.

coastal scents 88 palette
Am folosit 3 farduri din paleta (incercuite in imagine): galben, verde lime si turcoaz - gri


Machiajul la final
make-up inspired by a dress

Detalii
make-up inspired by a dress

make-up inspired by a dress

make-up inspired by a dress

make-up inspired by a dress

make-up inspired by a dress

Pentru ca am folosit culori vii, fresh, in ton cu anotimpul,
 am incercat sa fac machiajul cat mai purtabil.



Sa vedem ce au facut si celalalte fete:

Romina - http://sparkleandlove.wordpress.com/
Anyta - http://anytagyosmakeup.blogspot.ro/


6 comments:

  1. ti-a iesit foarte bine, felicitari.

    ReplyDelete
  2. Ce dragut e!!! Te-ai descurcat de minune! Ai folosit niste nuante foarte fresh (asa ca de primavara...) eu din pacate numai pe diseara il postez fiindca timpul nu mi-a permis inca asta :(

    ReplyDelete
  3. Ce bine iti sta!!
    felicitari!
    imi place:*
    http://miss-lorrie.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. E foarte frumos machiajul ;)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Oasap Limited